AQUACENTRUM / Koşullar

Koşullar

Şartlar müşteri bilgileri

1. Kapsam
2. Teklifler ve hizmet açıklamaları
3. Sipariş süreci ve sözleşmenin imzalanması
4. Fiyatlar ve nakliye masrafları
5. Teslimat, malların mevcudiyeti
6. Ödeme Düzenlemeleri
7. Mülkiyetin muhafazası; Faturada; Saklama hakkı
8. Garanti ve Garanti
9. Haftung
10. çekilme
11. Cayma hakkının hariç tutulması
12. İade
13. İptal durumunda iade masrafları
14. Sözleşme metninin saklanması
15. Gizlilik Politikası
16. Yargı yeri, uygulanacak hukuk, sözleşme dili

1. Kapsam

1.1. Aquacentrum arasındaki iş ilişkisini, sahibi Yasin Akgün, Münchenerstr. 4a. 85748 Garching, Almanya (bundan sonra "Satıcı" olarak anılacaktır) ve müşteri (bundan böyle "Müşteri" olarak anılacaktır), sipariş anında geçerli olan versiyondaki aşağıdaki Genel Hüküm ve Koşullara münhasıran tabidir.

1.2. Soru, şikayet ve itirazlarınız için müşteri hizmetlerimize hafta içi 12:00 – 18:00 saatleri arasında +49 (0) 89 – 41611799-0 numaralı telefondan ve e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz. service@aquacentrum.de .
1.3. Bu Genel Hüküm ve Koşullar anlamında tüketici, ticari veya bağımsız mesleki faaliyetlerine atfedilemeyecek bir amaç için yasal bir işlem gerçekleştiren herhangi bir gerçek kişidir (§ 13 BGB).
1.4. Satıcı, bunların geçerliliğini yazılı olarak açıkça kabul etmedikçe, müşteriden farklı koşullar tanınmayacaktır.

2. Teklifler ve hizmet açıklamaları

2.1. Ürünlerin online mağazada sunulması yasal olarak bağlayıcı bir teklif teşkil etmez, daha ziyade sipariş vermeye davet teşkil eder.Kataloglarda veya satıcının web sitelerinde yer alan hizmet açıklamaları bir güvence veya garanti niteliğinde değildir.

2.2. Tüm kampanyalar, ürünlerde aksi belirtilmediği sürece “stoklar bitene kadar” geçerlidir. Aksi takdirde hatalar kalır.

3. Sipariş süreci ve sözleşmenin imzalanması

3.1. Müşteri, satıcının ürün yelpazesindeki ürünleri herhangi bir yükümlülük altına girmeden seçebilir ve [alışveriş sepetine ekle] düğmesini kullanarak bunları alışveriş sepeti adı verilen bir yerde toplayabilir.

3.2 Müşteri daha sonra alışveriş sepetindeki [Ödemeye devam et] düğmesini kullanarak sipariş sürecini tamamlayabilir.
3.3. Müşteri, [Satın Al] düğmesini kullanarak alışveriş sepetindeki ürünleri satın almak için bağlayıcı bir teklif sunar. Müşteri, siparişi göndermeden önce istediği zaman verileri değiştirebilir ve görüntüleyebilir. Gerekli bilgiler yıldız işaretiyle (*) işaretlenmiştir.
3.4. Satıcı daha sonra müşteriye, müşterinin siparişinin tekrar listelendiği ve müşterinin "Yazdır" işlevini (sipariş onayı) kullanarak yazdırabileceği e-posta ile otomatik bir alındı ​​bildirimi gönderir. Otomatik alındı ​​onayı, yalnızca müşterinin siparişinin satıcı tarafından alındığını belgeler ve başvurunun kabul edildiği anlamına gelmez.Satın alma sözleşmesi ancak satıcının sipariş edilen ürünü müşteriye 2 gün içinde göndermesi, teslim etmesi veya teslim etmesi durumunda gerçekleşir. kargo 2 gün içinde teyitli olarak ikinci bir e-posta, ekspres sipariş onayı veya faturanın gönderilmesi ile müşteriye ulaşır.
3.5. Satıcı peşin ödemeye izin verirse, banka bilgileri ve ödeme talebi sağlandığında sözleşme akdedilir. Sipariş teyidi gönderildikten sonra 10 takvim günü içinde ödemenin satıcı tarafından alınmaması durumunda, yeni bir talepte bulunulmasına rağmen satıcı sözleşmeden cayır ve siparişin geçerliliğini kaybeder ve satıcının ödeme yükümlülüğü yoktur. teslim etmek. Daha sonra, alıcı ve satıcı için sipariş, daha fazla sonuç olmaksızın tamamlanır. Bu nedenle, ön ödeme durumunda öğenin rezervasyonu en fazla 10 takvim günü için yapılır.

4. Fiyatlar ve nakliye masrafları

4.1. Satıcının web sitesinde belirtilen tüm fiyatlara geçerli yasal satış vergisi dahildir.

4.2. Belirtilen fiyatlara ek olarak satıcı, teslimatta kargo ücretini de tahsil eder. Kargo bedeli, kargo bedeli sayfasında ve sipariş aşamasında alıcıya açıkça bildirilir.

5. Teslimat, malların mevcudiyeti

5.1. Müşterinin siparişi sırasında seçilen ürünün hiçbir kopyası mevcut değilse satıcı, sipariş onayında bu durumu müşteriye bildirecektir. Ürün kalıcı olarak mevcut değilse satıcı bir kabul beyanı düzenlemeyecektir. Bu durumda sözleşme yapılmaz.

5.2. Müşterinin siparişte belirttiği ürün yalnızca geçici olarak mevcut değilse, satıcı bu durumu da sipariş onayında müşteriye derhal bildirecektir. Teslimatın iki haftadan fazla gecikmesi durumunda müşterinin sözleşmeden cayma hakkı vardır. Bu durumda satıcının da sözleşmeden cayma hakkı vardır. Satıcı, müşterinin yapmış olabileceği tüm ödemeleri derhal geri ödeyecektir. Peşin ödeme konusunda anlaşmaya varılması durumunda teslimat, fatura tutarının alınmasından sonra gerçekleştirilecektir.

6. Ödeme Düzenlemeleri

6.1. Müşteri, sipariş sürecinin bir parçası olarak ve sipariş sürecini tamamlamadan önce mevcut ödeme yöntemleri arasından seçim yapabilir.

6.2. Ödemeleri işlemek için üçüncü taraf sağlayıcılar görevlendirildiyse, örneğin Paypal. genel hüküm ve koşulları geçerlidir.

6.3. Hesapla satın alma

Faturalı satın almalarda, fatura tutarının, faturada belirtilen takvim gününde (fatura tarihinden 20 veya 30 takvim günü sonra) tarafımıza ödenmesi gerekmektedir. harici ortak Billpay GmbH vadesi dolmuş. Hesapla satın alma ödeme yöntemi tüm teklifler için mevcut değildir ve diğer şeylerin yanı sıra Billpay GmbH tarafından başarılı bir kredi kontrolü gerektirir.

Müşterinin, kredi itibarı kontrol edildikten sonra belirli teklifler için hesap üzerinden satın alma yapmasına izin verilirse ödeme, ödeme talebimizi devrettiğimiz Billpay GmbH ile işbirliği içinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda müşteri Billpay GmbH'ye yalnızca borcunu kapatacak nitelikte ödeme yapabilir. Billpay aracılığıyla hesapla satın alırken bile genel müşteri sorgularından (örneğin ürünler, teslimat süreleri, nakliye), iadelerden, şikayetlerden, iptal bildirimlerinden ve teslimatlardan veya kredi notlarından sorumlu olmaya devam ederiz.. Bunlar geçerlidir Billpay GmbH'nin genel şart ve koşulları.

6.4. otomatik ödeme yoluyla satın alma; otomatik ödeme yetkisi; İade borçları için işlem ücreti

(a) Otomatik ödeme yoluyla satın alma durumunda, ödeme tutarı doğrudan ödeme yoluyla derhal ödenecektir. harici ortak Billpay GmbH orada belirtilen kredi kuruluşundaki sipariş sürecinde belirtilen çek hesabından (çek hesabı).

İşbu belge ile Billpay GmbH'ye, vadesi gelen ödemeleri tahsil etmesi ve finans kurumunuza otomatik ödemeleri yerine getirmesi talimatını vermesi için bir SEPA otomatik ödeme yetkisi veriyorsunuz. Billpay'in alacaklı kimlik numarası DE19ZZZ00000237180'dir. Yetki referans numarası size daha sonraki bir tarihte e-posta yoluyla bildirilecektir.

Not: Borçlanma tarihinden itibaren sekiz hafta içerisinde çekilen tutarın iadesini talep edebilirsiniz. Finans kuruluşunuzla mutabakata varılan koşullar geçerlidir. Otomatik ödeme iade edilse bile muallak tazminat talebinin devam edeceğini lütfen unutmayın. Daha fazla bilgiyi şu adreste bulabilirsiniz: www.billpay.de/sepa. SEPA otomatik ödemesinin tahsilatına ilişkin ön bilgi, sipariş işlemi sırasında verdiğiniz e-posta adresine son ödeme tarihinden en az bir gün önce e-posta yoluyla gönderilecektir. Çek hesabında gerekli paranın bulunmaması durumunda, hesabı tutan bankanın bunu kullanma zorunluluğu yoktur. Otomatik ödeme yöntemiyle kısmi ödeme yapılmayacaktır.

(b) Otomatik ödeme yoluyla satın alma yöntemi tüm teklifler için mevcut değildir ve diğer hususların yanı sıra, satıcı tarafından başarılı bir kredi kontrolünün yapılmasını gerektirir. Billpay GmbH Almanya'da tutulan bir cari hesabın yanı sıra. Müşterinin, kredibiliteleri kontrol edildikten sonra belirli teklifler için otomatik ödeme yoluyla satın alma işlemi yapmasına izin verilirse ödeme, ödeme talebimizi devrettiğimiz Billpay GmbH ile işbirliği içinde gerçekleştirilecektir. Müşteri
Bu durumda ödeme yalnızca borcu kapatacak nitelikte Billpay GmbH'ye yapılabilir.

Billpay aracılığıyla otomatik ödeme yoluyla satın alırken bile genel müşteri sorgularından (ör. ürünler, teslimat süreleri, nakliye hakkında), iadelerden, şikayetlerden, iptal beyanlarından ve gönderilerden veya kredi notlarından sorumlu olmaya devam ederiz. başvuru Billpay GmbH'nin genel şart ve koşulları.

(c) Vadeli hesabınızı belirterek, ilgili çek hesabı aracılığıyla otomatik ödeme yapma yetkisine sahip olduğunuzu ve gerekli fonları sağlayacağınızı onaylamış olursunuz. İadeli otomatik ödemeler bizim ve Billpay GmbH için çok fazla çaba ve maliyet gerektirir. Otomatik ödeme iadesi durumunda (cari hesaptaki bakiyenin yetersiz olması, cari hesabın süresinin dolması veya hesap sahibinin haksız itirazı nedeniyle), Billpay'e vadesi gelen ödeme yükümlülüğü için otomatik ödeme gönderme yetkisi verirsiniz. her durumda tekrar.

Böyle bir durumda iade borcundan kaynaklanan masrafları ödemekle yükümlüsünüz. İlave talepler saklıdır. Otomatik ödemelerin iadesine yönelik çaba ve maliyetleri göz önünde bulundurarak ve işlem ücretinden kaçınmak için, satın alma sözleşmesinin iptali veya geri çekilmesi, iade veya şikayet durumunda otomatik ödemeye itiraz etmemenizi rica ediyoruz. Böyle bir durumda, bizimle görüştükten sonra, ilgili tutar geri aktarılarak veya alacaklandırılarak ödeme iptal edilecektir.

6.5. Ödeme vadesinin takvime göre belirlenmesi durumunda müşteri, vadeyi kaçırarak zaten temerrüde düşmüş olur. Bu durumda müşterinin baz faiz oranının 5 puan üzerinde temerrüt faizi ödemesi gerekir.

6.6. Müşterinin gecikme faizi ödeme yükümlülüğü, satıcının daha fazla zarar talep etmesini engellemez.

6.7. Müşteri, ancak karşı iddiaları yasal olarak kurulmuşsa veya satıcı tarafından kabul edilmişse mahsup etme hakkına sahiptir. Müşteri, talepler aynı sözleşme ilişkisinden kaynaklanıyorsa, yalnızca alıkoyma hakkını kullanabilir.

6.8. Ödeme

Taksitli işlemlere ilişkin özel sözleşme koşullarımız taksitli işlemler için de geçerlidir. Taksitli işlemlere ilişkin özel sözleşme koşullarının bu genel hüküm ve koşullarla çelişmesi halinde, taksitli işlemlere ilişkin özel sözleşme koşulları öncelikli olacaktır. Taksitli işlemlere özel sözleşme koşullarını okuyabilirsiniz burada reklamlar.

7. Mülkiyetin muhafazası; Faturada; Saklama hakkı

7.1. Tüketiciler için, fatura tutarının tamamı ödenene kadar satın alınan ürünün mülkiyetini saklı tutarız. Ticari veya bağımsız mesleki faaliyetinizi yürüten bir girişimci, kamu hukuku kapsamındaki bir tüzel kişilik veya kamu hukuku kapsamında özel bir fon iseniz, müşteri ile iş ilişkisinden kaynaklanan tüm ödenmemiş tazminat talepleri karşılanıncaya kadar satın alınan ürünün mülkiyetini saklı tutuyoruz. halledildi. İlgili güvenlik hakları üçüncü taraflara devredilebilir.

7.2. Karşı davalarınızın yasal olarak kanıtlanmış olması, tartışmasız olması veya tarafımızdan tanınması durumunda mahsup etme hakkına sahipsiniz. Ayrıca, karşı talebinizin aynı sözleşme ilişkisine dayanması durumunda ve ölçüde tutma hakkına sahipsiniz.

7.3. Müşterinin bize karşı herhangi bir ödeme yükümlülüğünde temerrüde düşmesi durumunda mevcut tüm taleplerin vadesi derhal dolar.

8. Garanti ve Garanti

8.1. Garanti yasal düzenlemelerle belirlenir.

8.2. Satıcı tarafından teslim edilen mallar için garanti ancak bunun açıkça belirtilmesi ve faturada bu şekilde belirtilmesi durumunda geçerlidir.

9. Haftung

9.1. Aşağıdaki istisnalar ve sorumluluk sınırlamaları, diğer yasal hak gerekliliklerinden bağımsız olarak, satıcının hasarlara ilişkin sorumluluğu için geçerlidir.

9.2. Hasarın nedeni kasıt veya ağır ihmal nedeniyle satıcının sınırsız sorumluluğu vardır.
9.3. Ayrıca satıcı, sözleşmenin amacına ulaşılmasını tehlikeye atan temel yükümlülüklerin hafif ihmal sonucu ihlalinden veya yerine getirilmesi, sözleşmenin düzgün bir şekilde yerine getirilmesini sağlayan ve müşterinin düzenli olarak bağlı olduğu yükümlülüklerin ihlalinden sorumludur. Ancak bu durumda satıcı yalnızca öngörülebilir, sözleşmeye özgü hasardan sorumludur. Satıcı, önceki cümlelerde belirtilenler dışındaki yükümlülüklerin hafif ihmal sonucu ihlalinden sorumlu değildir.
9.4. Yukarıdaki sorumluluk sınırlamaları, can, vücut ve sağlığa zarar gelmesi durumunda, ürünün kalitesi için bir garanti üstlendikten sonraki bir kusur ve hileli olarak gizlenen kusurlar için geçerli değildir. Ürün Sorumluluğu Yasası kapsamındaki sorumluluk etkilenmeden kalır.
9.5. Satıcının sorumluluğu hariç tutulduğu veya sınırlandırıldığı ölçüde, bu aynı zamanda çalışanların, temsilcilerin ve vekil temsilcilerin kişisel sorumlulukları için de geçerlidir.

10. çekilme

Bir nedeni, bu sözleşme vermeden on dört gün içinde cayma hakkına sahiptir.
İptal süresi, sizin veya sizin tarafınızdan belirlenen ve taşıyıcı olmayan üçüncü bir tarafın malları teslim aldığı günden itibaren on dört gündür (birden fazla mala ilişkin bir sözleşmeye dayalı malların ayrı teslimi durumunda: son mallar; Malların birden fazla kısmi sevkiyat veya parça halinde teslimine ilişkin sözleşmelerde: son kısmi sevkiyat veya son parça; malların belirli bir süre boyunca düzenli teslimine ilişkin sözleşmelerde: ilk mal).
Cayma hakkınızı kullanabilmeniz için tarafımıza bilgi vermeniz,

Aquacentrum, sahibi Yasin Akgün
Münchenerstr. 4a
85748 Garching Almanya
service@aquacentrum.de
Faks: +49 (0) 89 – 41611799-1
www.aquacentrum.de

Açık bir beyanla (örneğin posta, faks veya e-posta yoluyla gönderilen bir mektup) bu sözleşmeden çekilme kararınızı size bildirmek.
çekilme sürenin dolmasına, çekilme dönemi öncesinde cayma hakkına ilişkin iletecek yeterlidir.

Iptal Sonuçları

Bu sözleşmeyi iptal etmeniz durumunda, teslimat masrafları da dahil olmak üzere sizden alınan tüm ödemeleri (bizim tarafımızdan sunulanın dışında bir teslimat yöntemi seçmenizden kaynaklanan ek maliyetler hariç, ucuz standart teslimat hariç) derhal geri ödenmek üzere size ödemiş olacağız ve bu sözleşmeyi iptal ettiğinize dair bildirimi aldığımız günden itibaren en geç on dört gün içinde. Bu geri ödeme için, sizinle açıkça farklı bir şey kararlaştırılmadıkça, orijinal işlem için kullandığınız ödeme yönteminin aynısını kullanacağız. Hiçbir durumda sizden geri ödeme için herhangi bir ücret talep etmeyeceğiz.
Malları geri alana kadar veya siz malları geri gönderdiğinize dair kanıt sunana kadar (hangisi önce gerçekleşirse) geri ödemeyi reddedebiliriz.
Malları derhal ve her halükarda bu sözleşmeyi iptal ettiğinizi bize bildirdiğiniz günden itibaren en geç on dört gün içinde bize iade etmeli veya teslim etmelisiniz. Malları on dört günlük süre dolmadan gönderirseniz son teslim tarihi karşılanmış olur. Malları iade etmenin doğrudan masraflarını karşılarsınız. Maliyetlerin besin takviyeleri ve IPC ürünleri için maksimum 15 Euro, Richway Biomat ürünleri için maksimum 100 Euro olduğu tahmin edilmektedir.
Yalnızca ticari malların doğasını, özelliklerini ve işleyişini anlamak nedeniyle gerekli değer kaybı olduğu malların, herhangi bir azalma değerini ödemek gerekiyor.

11. Cayma hakkının hariç tutulması

Aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkı mevcut değildir veya sona ermektedir:

  • Sağlığın korunması veya hijyen açısından iadeye uygun olmayan, tesliminden sonra mührü çıkarılmış veya tesliminden sonra doğası gereği başka mallarla ayrılmayacak şekilde karışmış malların teslimi için;
  • ses veya video kayıtlarının veya bilgisayar yazılımının, teslimattan sonra mührü açılmışsa, kapalı bir paket içinde teslimi için;
  • müşterinin spesifikasyonlarına göre üretilen veya açıkça kişisel ihtiyaçlara göre uyarlanan ürünleri tedarik etmek;
  • Çabuk bozulabilecek veya son kullanma tarihi çabuk dolacak malların teslimi için.

12. İade

12.1. İade etmeden önce müşterilerin iadeyi satıcıya bildirmeleri rica olunur (Tel: +49 (0) 89 – 41611799-7 veya service@aquacentrum.de) dönüşü duyurmak için. Bu sayede satıcının ürünleri en hızlı şekilde tahsis etmesini sağlarlar.

12.2. Müşterilerden ürünü ön ödemeli paket olarak satıcıya geri göndermeleri ve teslimat makbuzunu saklamaları istenir. Satıcı, müşterilere posta masraflarını geri ödemez.

12.3. Müşterilerden malların hasar görmesini veya kirlenmesini önlemeleri istenir. Mümkünse mallar orijinal ambalajında ​​tüm aksesuarlarıyla birlikte satıcıya geri gönderilmelidir. Orijinal ambalaj artık satıcının elinde değilse, nakliye hasarlarına karşı yeterli korumayı sağlamak ve yetersiz ambalajdan kaynaklanan hasarlara ilişkin tazminat taleplerini önlemek için başka uygun ambalajlar kullanılmalıdır.

12.4. Genel Hüküm ve Koşulların bu bölümünde (No. 12) belirtilen yöntemler, bu Genel Hüküm ve Koşulların 10 No'lu maddesi uyarınca cayma hakkının etkin bir şekilde kullanılması için bir ön koşul değildir.

13. İptal durumunda iade masrafları

13.1. Müşteri bir tüketici ise, iptal durumunda (bu Genel Hüküm ve Koşulların 10 No'lu maddesine bakın), teslim edilen malların sipariş edilenlere uygun olması durumunda, malların normal iade masraflarını karşılamalıdır.

13.2. Aksi takdirde müşteriye iade ücretsizdir.

14. Sözleşme metninin saklanması

14.1. Satıcı, siparişin sözleşme metnini kaydeder. Şartlar ve koşullar çevrimiçi olarak mevcuttur. Müşteri, siparişi satıcıya göndermeden önce, siparişin son adımında tarayıcısının yazdırma fonksiyonunu kullanarak sözleşme metninin çıktısını alabilir.

14.2. Satıcı ayrıca müşteriye, vermiş olduğu e-posta adresine tüm sipariş ayrıntılarını içeren bir sipariş onayı gönderir. Müşteri ayrıca siparişiyle birlikte Genel Şartlar ve Koşulların bir kopyasını da alacaktır.

15. Gizlilik Politikası

15.1. Satıcı, müşterinin kişisel verilerini belirli bir amaç için ve yasal düzenlemelere uygun olarak işler.

15.2. Mal siparişi vermek amacıyla sağlanan kişisel veriler (isim, e-posta adresi, adres, ödeme bilgileri gibi) satıcı tarafından sözleşmenin yerine getirilmesi ve işlenmesi için kullanılacaktır. Bu veriler gizli tutulacak ve sipariş, teslimat ve ödeme süreçlerinde yer almayan üçüncü şahıslara aktarılmayacaktır.

15.3. Müşteri, talep etmesi halinde satıcı tarafından kendisi hakkında saklanan kişisel veriler hakkında ücretsiz bilgi alma hakkına sahiptir. Ayrıca aksi yasal bir saklama zorunluluğu olmadığı sürece hatalı verileri düzeltme, kişisel verileri bloke etme ve silme hakkına sahiptir.

15.4. Satıcı tarafından gerekli kişisel verilerin toplanması, işlenmesi ve kullanılmasının türü, kapsamı, yeri ve amacı hakkında daha fazla bilgi veri koruma beyanında bulunabilir.

15.5. Billpay ödeme yöntemlerini seçerken kimlik ve kredi itibarı kontrolü

İş ortağımızın ödeme seçeneklerinden birini seçerseniz Billpay GmbH Bunu yapmaya karar verirseniz, sipariş süreci sırasında ödemenin ve kimlik ve kredi kontrolünün işlenmesi için gerekli verilerin Billpay'e aktarılmasına izin vermeniz istenecektir.

Onay vermeniz durumunda verileriniz (ad ve soyadı, sokak, ev numarası, posta kodu, şehir, doğum tarihi, telefon numarası ve otomatik ödeme yoluyla satın alma durumunda belirtilen hesap ayrıntıları) ve bağlantılı veriler Siparişiniz Billpay'e iletilecektir.

Billpay veya Billpay'in görevlendirdiği ortak şirketler, kendi kimliğinizi ve kredi itibarınızı kontrol etmek amacıyla, kredi raporlama kuruluşlarına (kredi kuruluşları) veri iletir ve onlardan bilgi alır ve gerekiyorsa matematiksel ve istatistiksel yöntemlere dayalı kredi itibarı bilgilerinin hesaplanması, diğer şeylerin yanı sıra adres verilerini de içerir. Bu konuda detaylı bilgiye ve kullanılan kredi kuruluşlarına buradan ulaşabilirsiniz Billpay GmbH'nin veri koruma düzenlemeleri bkz.

Ayrıca Billpay, dolandırıcılığı tespit etmek ve önlemek için üçüncü taraf araçlarını kullanabilir. Bu araçlar kullanılarak elde edilen veriler, yalnızca Billpay tarafından okunabilecek şekilde üçüncü taraflarca şifrelenerek saklanabilir. Bu veriler yalnızca işbirliği ortağımız Billpay'den bir ödeme yöntemi seçmeniz durumunda kullanılacaktır, aksi takdirde verilerin geçerliliği 30 dakika sonra otomatik olarak sona erecektir.

16. Yargı yeri, uygulanacak hukuk, sözleşme dili

16.1. Alıcının bir tacir, kamu hukuku kapsamındaki bir tüzel kişi veya kamu hukuku kapsamında özel bir fon olması halinde, yargı yeri ve ifa yeri satıcının kayıtlı ofisi olacaktır.

16.2. Federal Almanya Cumhuriyeti kanunu. Zorunlu tüketiciyi koruma düzenlemelerinin bu tür bir uygulamayla çelişmesi durumunda bu geçerli değildir.
16.3. Sözleşme dili Almancadır.

Madde 14 1 para ODR Düzenleme ve § 36 VSBG altında alternatif uyuşmazlık çözüm ..:

Avrupa komisyonu, şu adresten erişilebilen çevrimiçi anlaşmazlık çözümü (OS) için bir platform sağlar: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Bir tüketici tahkim kurulu huzurunda ihtilafların halli işlemlerine katılmaya mecbur değiliz ve buna istekli değiliz.

 
 
Ana Sayfa
Yapay zeka asistanı
Hesabım
İçeriğe atla