AQUACENTRUM / Iade bilgilendirmesi

Iade bilgilendirmesi

1. çekilme

Bir nedeni, bu sözleşme vermeden on dört gün içinde cayma hakkına sahiptir.
İptal süresi, sizin veya sizin tarafınızdan belirlenen ve taşıyıcı olmayan üçüncü bir tarafın malları teslim aldığı günden itibaren on dört gündür (birden fazla mala ilişkin bir sözleşmeye dayalı malların ayrı teslimi durumunda: son mallar; Malların birden fazla kısmi sevkiyat veya parça halinde teslimine ilişkin sözleşmelerde: son kısmi sevkiyat veya son parça; malların belirli bir süre boyunca düzenli teslimine ilişkin sözleşmelerde: ilk mal).
Cayma hakkınızı kullanabilmeniz için tarafımıza bilgi vermeniz,

Aquacentrum, sahibi Yasin Akgün
Münchnerstrasse 4a
85748 Garching, Almanya
service@aquacentrum.de
Faks: +49 (0) 89 – 41611799-1
www.aquacentrum.de

Açık bir beyanla (örneğin posta, faks veya e-posta yoluyla gönderilen bir mektup) bu sözleşmeden çekilme kararınızı size bildirmek.
çekilme sürenin dolmasına, çekilme dönemi öncesinde cayma hakkına ilişkin iletecek yeterlidir.

Iptal Sonuçları

Bu sözleşmeyi iptal etmeniz durumunda, teslimat masrafları da dahil olmak üzere sizden alınan tüm ödemeleri (bizim tarafımızdan sunulanın dışında bir teslimat yöntemi seçmenizden kaynaklanan ek maliyetler hariç, ucuz standart teslimat hariç) derhal geri ödenmek üzere size ödemiş olacağız ve bu sözleşmeyi iptal ettiğinize dair bildirimi aldığımız günden itibaren en geç on dört gün içinde. Bu geri ödeme için, sizinle açıkça farklı bir şey kararlaştırılmadıkça, orijinal işlem için kullandığınız ödeme yönteminin aynısını kullanacağız. Hiçbir durumda sizden geri ödeme için herhangi bir ücret talep etmeyeceğiz.
Malları geri alana kadar veya siz malları geri gönderdiğinize dair kanıt sunana kadar (hangisi önce gerçekleşirse) geri ödemeyi reddedebiliriz.
Malları derhal ve her halükarda bu sözleşmeyi iptal ettiğinizi bize bildirdiğiniz günden itibaren en geç on dört gün içinde bize iade etmeli veya teslim etmelisiniz. Malları on dört günlük süre dolmadan gönderirseniz son teslim tarihi karşılanmış olur. Malları iade etmenin doğrudan masraflarını karşılarsınız. Maliyetlerin besin takviyeleri ve IPC ürünleri için maksimum 15 Euro, Richway Biomat ürünleri için maksimum 100 Euro olduğu tahmin edilmektedir.
Yalnızca ticari malların doğasını, özelliklerini ve işleyişini anlamak nedeniyle gerekli değer kaybı olduğu malların, herhangi bir azalma değerini ödemek gerekiyor.

2. Cayma hakkının hariç tutulması

Aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkı mevcut değildir veya sona ermektedir:

  • Sağlığın korunması veya hijyen açısından iadeye uygun olmayan, tesliminden sonra mührü çıkarılmış veya tesliminden sonra doğası gereği başka mallarla ayrılmayacak şekilde karışmış malların teslimi için;
  • ses veya video kayıtlarının veya bilgisayar yazılımının, teslimattan sonra mührü açılmışsa, kapalı bir paket içinde teslimi için;
  • müşterinin spesifikasyonlarına göre üretilen veya açıkça kişisel ihtiyaçlara göre uyarlanan ürünleri tedarik etmek;
  • Çabuk bozulabilecek veya son kullanma tarihi çabuk dolacak malların teslimi için.

3. İade

12.1. İade etmeden önce müşterilerin iadeyi satıcıya bildirmeleri rica olunur (Tel: +49 (0) 89 – 41611799-7 veya service@aquacentrum.de) dönüşü duyurmak için. Bu sayede satıcının ürünleri en hızlı şekilde tahsis etmesini sağlarlar.

12.2. Müşterilerden ürünü ön ödemeli paket olarak satıcıya geri göndermeleri ve teslimat makbuzunu saklamaları istenir. Satıcı, müşterilere posta masraflarını geri ödemez.

12.3. Müşterilerden malların hasar görmesini veya kirlenmesini önlemeleri istenir. Mümkünse mallar orijinal ambalajında ​​tüm aksesuarlarıyla birlikte satıcıya geri gönderilmelidir. Orijinal ambalaj artık satıcının elinde değilse, nakliye hasarlarına karşı yeterli korumayı sağlamak ve yetersiz ambalajdan kaynaklanan hasarlara ilişkin tazminat taleplerini önlemek için başka uygun ambalajlar kullanılmalıdır.

12.4. Genel Hüküm ve Koşulların bu bölümünde (No. 12) belirtilen yöntemler, bu Genel Hüküm ve Koşulların 10 No'lu maddesi uyarınca cayma hakkının etkin bir şekilde kullanılması için bir ön koşul değildir.

4. İptal durumunda iade masrafları

13.1. Müşteri bir tüketici ise, iptal durumunda (bu Genel Hüküm ve Koşulların 10 No'lu maddesine bakın), teslim edilen malların sipariş edilenlere uygun olması durumunda, malların normal iade masraflarını karşılamalıdır.

13.2. Aksi takdirde müşteriye iade ücretsizdir.

5. Sözleşme metninin saklanması

14.1. Satıcı, siparişin sözleşme metnini kaydeder. Şartlar ve koşullar çevrimiçi olarak mevcuttur. Müşteri, siparişi satıcıya göndermeden önce, siparişin son adımında tarayıcısının yazdırma fonksiyonunu kullanarak sözleşme metninin çıktısını alabilir.

14.2. Satıcı ayrıca müşteriye, vermiş olduğu e-posta adresine tüm sipariş ayrıntılarını içeren bir sipariş onayı gönderir. Müşteri ayrıca siparişiyle birlikte Genel Şartlar ve Koşulların bir kopyasını da alacaktır.

 
 
Ana Sayfa
Yapay zeka asistanı
Hesabım
İçeriğe atla